Sty 15. 2025

Miejsce pracy: Bytom

Firma: Hangsen Sp. z o. o.

Firma Hangsen jest oddana rewolucyjnej branży elektronicznych papierosów od momentu jej powstania. Nasza Firma jest światowym liderem w dziedzinie e-płynów i vapingu z szerokim portfolio marek. Naszą misją jest dostarczanie naszym klientom najwyższej jakości produktów vapingowych zgodnych z TPD, niezależnie od poziomu ich doświadczenia.
 
Jeśli jesteś osobą, która:
  • jest zainteresowana rozwojem w ciekawej firmie i jest mocno skoncentrowana na zagadnieniach finansowych,
  • jest zainteresowana poszerzaniem wiedzy i umiejętności z tego obszaru,
  • poszukuje zmiany i wyzwań,
  • chce pracować w ciekawym zespole w miłej i przyjaznej atmosferze,
  • dobrze odnajduje się w dokumentacji i analizie finansowej,
  • jest gotowa na kolejny krok w swojej karierze,
  • jest ukierunkowana na wspieranie Firmy w jej ambicjach, aby przyspieszyć i rozwinąć marki Hangsen,
to ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie. Masz szansę odegrać ważną rolę w tworzeniu wiodącej międzynarodowej firmy na jednym z najbardziej ekscytujących rynków detalicznych na świecie. Nie zwlekaj. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami.
 
Poszukujemy:
Asystent / Asystentka Działu Finansów / Księgowy AR
Miejsce pracy: Bytom
Twój zakres obowiązków
  • Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy.
  • Weryfikacja, pomoc w wystawianiu i księgowaniu faktur - moduł AP/AR.
  • Wprowadzanie danych do systemu - moduł GL.
  • Kontrola obiegu dokumentów.
  • Sprawdzanie poprawności zapisów księgowych w systemie ERP.
  • Wyjaśnianie rozbieżności, uzgadnianie sald.
  • Codzienna współpraca z innymi działami, biurem rachunkowym, audytorami zewnętrznymi.
  • Udział w procesie raportowania grupowego.
Wymagania pracodawcy
  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Praktyczna znajomość MS Excel.
  • Doświadczenie zawodowe w księgowości lub finansach minimum 3 lata.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy własnej.
Pracodawca oferuje
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Praca w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00 - 16:00 - do ustalenia z pracownikiem.
  • Praca w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz najnowsze ogłoszenia

15
Sty, 2025 śr

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Jaworzno

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty...

15
Sty, 2025 śr

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty...

15
Sty, 2025 śr

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: SEWERA POLSKA CHEMIA Ireneusz Wolak

Forma zatrudnienia: umowa o pracę pełny etat Zadania: profesjonalna obsługa Klienta prawidłowe i sprawne ewidencjonowanie sprzedaży na kasach fiskalnych telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zamówień wykładanie towaru na półki dbałość o czystość na...

15
Sty, 2025 śr

Doradca Klienta Indywidualnego

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe...