Paź 08. 2025

Miejsce pracy: Zabrze

Firma: PIEKARNICTWO-CUKIERNICTWO S.C.

PIEKARNICTWO-CUKIERNICTWO S.C.
Cukiernik
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/0976
OBOWIĄZKI:
samodzielne wykonywanie wyrobów cukierniczychPraca na 2 zmiany w godzinach: 05:00-13:00, 21:00-05:00.Mile widziana również osoba na emeryturze.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Cukiernik* (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, inne


Wymagania inne:

umiejętność samodzielnego wykonania wyrobów cukierniczych, wymagane doświadczenie w zawodzie

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ premia

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Zobacz najnowsze ogłoszenia

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Mysłowice

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty...

04
Lis, 2025 wt

Młodszy specjalista ds. kosztorysowania i współpracy z podwykonawcami

Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Firma: Praca.pl

Opis stanowiska: Przygotowywanie zapytań ofertowych i analiz cenowych. Poszukiwanie nowych partnerów i dostawców usług budowlanych. Wsparcie w procesie negocjacji i zawierania umów. Tworzenie dokumentacji projektowej i materiałowej. Udział w organizacji...

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry

Firma: Bank Pocztowy S.A.

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: Bank Pocztowy S.A.

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...