Lis 01. 2025

Miejsce pracy: Tarnowskie Góry

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach

Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Ogłoszenie o naborze Nr 157776

Warunki pracy


  • Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne, 
  • Wymuszona pozycja ciała - siedząca,
  • Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej dobowego czasu pracy,
  • Czynniki występujące na stanowisku pracy: zagrożenie naciskami grup przestępczych, permamentna obsługa klientów zewnętrznych,
  • Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku komendy,
  • Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak podjazdów, wind i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z zespołu, w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych.
  • Nadzoruje, rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych systemach informatycznych oraz dokonuje merytorycznej kontroli formularzy w celu rzetelnego gromadzenia danych.
  • Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i poza policyjnych systemach informatycznych w celu dostarczenia aktualnych danych.
  • Dokonuje sprawdzeń i rejestracji w systemach niejawnych policji, w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane przez funkcjonariuszy wykonujących czynności operacyjno-rozpoznawcze i dochodzeniowo-śledcze.
  • Przetwarza - przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu - dane poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań w celu dostarczenia informacji.
  • Archiwizuje i przekazuje dokumenty wytworzone przez pracowników zespołu i przekazuje do składnicy akt, w celu zapewnienia właściwego przechowywania.
  • Udziela technicznego wsparcia użytkownikom systemów teleinformatycznych w celu zapewnienia sprawnej pracy jednostki.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • rzetelność,
  • umiejętność komunikowania się,
  • umiejętność współpracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Zobacz najnowsze ogłoszenia

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Mysłowice

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty...

04
Lis, 2025 wt

Młodszy specjalista ds. kosztorysowania i współpracy z podwykonawcami

Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Firma: Praca.pl

Opis stanowiska: Przygotowywanie zapytań ofertowych i analiz cenowych. Poszukiwanie nowych partnerów i dostawców usług budowlanych. Wsparcie w procesie negocjacji i zawierania umów. Tworzenie dokumentacji projektowej i materiałowej. Udział w organizacji...

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry

Firma: Bank Pocztowy S.A.

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: Bank Pocztowy S.A.

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...