Sie 30. 2024
Miejsce pracy: Mikołów
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca w systemie ośmiogodzinnym, możliwość pracy zmianowej, w wyjątkowych sytuacjach praca w soboty i niedziele
- stanowisko wyposażone w monitor ekranowy-czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem
- występują zagrożenia naciskami grup przestępczych, permannentna obsługa klientów zewnętrznych
- pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na IV pietrze budynku i jest niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo
- budynek czteropietrowy, brak windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych
- praca wymaga przemieszczania się po piętrach budynku
Zakres zadań
- rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych ( w tym niejawnych) systemach informacyjnych w celu rzetelnego gromadzenia danych
- przetwarza - przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu - dane poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań w celu dostarczenia informacji
- dokonuje sprawdzeń w Systemach Niejawnych Policji w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane przez funkcjonariuszy wykonujących czynności operacyjno-rozpoznawcze
- bieżąca obsługa kancelaryjno-biurowa Zespołu Łączności i Informatyki m.in. udzielanie odpowiedzi na pisma, tworzenie wniosków, protokołów zdawczo-odbiorczych
- elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z zespołu, w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych
- archiwizuje i przekazuje dokumenty wytworzone przez pracowników Zespołu Łączności i Informatyki do składnicy akt w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania
- wprowadza mandaty, druki KSIP oraz karty MRD5 do elektronicznych systemów ewidencji
- obsługuje sprzęt techniczny i informatyczny w stopniu podstawowym ( np. wymiana toneu)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość pakietu MS Office
- dokładność
- komunikatywność
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tchy dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r, lub później, Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- prawo jazdy kat. B
- poświadczenie bezpieczeństwa (klauzula poufne) lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
- umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze komputerowej