Maj 04. 2025

Miejsce pracy: Tychy

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Księgowa/ księgowy
Miejsce pracy: Tychy
Numer: StPr/25/0560
OBOWIĄZKI:
1. Kompletowanie, dekretowanie oraz księgowanie dowodów dotyczących zadaniaMiejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z zakresu PFRON, Aktywnego Samorządu,2. Kompletowanie, dekretowanie oraz księgowanie dowodów księgowych w rejestrachfunduszu i zaliczki alimentacyjnej oraz uzgadnianie tych rejestrów,3. Dokonywanie przelewów w zakresie zobowiązań dotyczących zadań Miejskiego OśrodkaPomocy Społecznej z porozumień refundowanych w ramach środków PFRON,4. Sporządzanie analiz, projektów, planów oraz sprawozdawczość wg Prezesa PFRON orazdokonywanie rozliczeń przyznanych środków,5.Dokonywanie przelewów i rozliczeń należnych dotacji Warsztatom terapii Zajęciowej,6. Dokonywanie rozliczeń od zrealizowanych środków PFRON i Aktywnego samorządu zaobsługę wykonanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej zadań z tego zakresu,7. Współudział w zakresie kompletowania, dekretowania oraz księgowania dowodówi wydatków Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,8. Kontrola wydatków i prawidłowości klasyfikacji budżetowej księgowanych operacji zgodniez zasadami rachunkowości oraz planem budżetowym jednostki,9. Bieżąca comiesięczna analiza wydatków w poszczególnych rozdziałach i paragrafach,10. Prowadzenie na bieżąco tabel poniesionych wydatków w danym roku budżetowym wrozbiciu na obowiązującą klasyfikację budżetową,11. Uzgadnianie otrzymanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej środkówpieniężnych oraz dotacji z pracownikiem jednostki nadrzędnej,*praca w systemie równoważnym.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:1.Wymagania niezbędne:a. Wykształcenie wyższe,b. udokumentowane doświadczenie zawodowe (umowa o pracę, staż) nie mniej niż 1 rokw księgowości,c. dobra znajomość ustawy o rachunkowości,d. dobra znajomość ustawy o finansach publicznych,e. dobra znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osóbniepełnosprawnych,f. dobra znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,g. biegła obsługa komputera w tym programów Libre Office,2. wymagania dodatkowe:a. umiejętność organizacji pracy,b. umiejętność pracy w zespole,c. komunikatywność,d. odporność na stres,e. znajomość zasad asertywności,f. sumienność, dyskrecja oraz lojalność,g. wysoka kultura osobista.

Miejsce pracy:

Tychy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Zobacz najnowsze ogłoszenia

14
Maj, 2025 śr

Operator żurawia samojezdnego

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Firma: Nowak-Mosty Sp. z o.o.

realizacja prac transportowych i załadunkowych, przestrzeganie obowiązujących procedur instrukcji i regulaminów, prace związane z zapewnieniem ciągłości produkcji, praca na żurawiu samojezdnym LIEBHERR LTM 1030-2.1 30 t uprawnienia na operatora żurawia...

14
Maj, 2025 śr

Młodszy Specjalista ds. Księgowości

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Firma: ERG S.A.

( praca na zastępstwo 1,5-2 lata ) Poszukujemy doświadczonego Księgowego, który dołączy do naszego Zespołu Finansowego i będzie współpracować z Główną Księgową. Zakres obowiązków: Dokładna weryfikacja, dekretowanie oraz księgowanie operacji...

14
Maj, 2025 śr

Konfekcjoner-Pakowacz

Miejsce pracy: śląskie / Jaworzno

Firma: ManpowerGroup

Opis stanowiska: Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych Konfekcjonowanie produktów Dbanie o wysoką jakość produktów i kontrola jakości Dbanie o porządek w miejscu pracy Wymagania: Dyspozycyjność do pracy w systemie 3-zmianowym – na chwilę obecną...

14
Maj, 2025 śr

Kierownik Robót Torowych

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Firma: Nowak-Mosty Sp. z o.o.

Kierowanie i nadzorowanie budową zgodnie z Projektem, Prawem Budowlanym i przepisami związanymi Nadzór nad harmonogramem uwzględniającym rzeczowy i finansowy plan wykonania Koordynacja prac sił własnych i podwykonawców Optymalizacja...