Sty 26. 2025

Miejsce pracy: Zabrze

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Młodszy specjalista do spraw sprzedaży i obsługi klienta (staż)
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/24/1258
OBOWIĄZKI:
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Samodzielność, kultura osobista, umiejętność szybkiej nauki

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Zobacz najnowsze ogłoszenia

27
Sty, 2025 pon

Doradca techniczno-handlowy

Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Firma: Rotenso - Grupa Thermosilesia

Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych na podległym terenie; opracowywanie koncepcji oraz projektów z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne,...

27
Sty, 2025 pon

Specjalista ds. Procesów i Systemów

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: Poczta Polska S.A.

Miejsce pracy: możliwość pracy na terenie całego kraju​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: wykonywanie analizy systemowej i projektowej zmian zgłoszonych dla systemów wytwarzanych i rozwijanych w PPSA, analiza oraz rozwiązywanie...

27
Sty, 2025 pon

Pracownik fizyczny z umiejętnością spawania MIGOMATEM

Miejsce pracy: śląskie / Radzionków

Firma: Stropy Małro

Opis stanowiska: Wykonywanie prostych prac spawalniczych związanych z produkcją lub utrzymaniem ruchu na zakładzie, Montaż i spawanie zbrojeń budowlanych, Montaż i spawanie konstrukcji stalowych zgodnie z dokumentacją techniczną, Przygotowanie materiałów do...

27
Sty, 2025 pon

Kasjer

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrych umiejętności...