Sty 26. 2025

Miejsce pracy: Ruda Śląska

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Operator centrali telefonicznej
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Numer: StPr/25/0072
OBOWIĄZKI:
zadania ujęte w programie stażowym
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

praca na I zmianę7.300-15.30praca na stażu nie obejmuje pory nocnej22.00-06.00brak gwarancji zatrudnienia

Miejsce pracy:

Ruda Śląska


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Zobacz najnowsze ogłoszenia

27
Sty, 2025 pon

Doradca techniczno-handlowy

Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Firma: Rotenso - Grupa Thermosilesia

Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych na podległym terenie; opracowywanie koncepcji oraz projektów z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne,...

27
Sty, 2025 pon

Specjalista ds. Procesów i Systemów

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: Poczta Polska S.A.

Miejsce pracy: możliwość pracy na terenie całego kraju​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: wykonywanie analizy systemowej i projektowej zmian zgłoszonych dla systemów wytwarzanych i rozwijanych w PPSA, analiza oraz rozwiązywanie...

27
Sty, 2025 pon

Pracownik fizyczny z umiejętnością spawania MIGOMATEM

Miejsce pracy: śląskie / Radzionków

Firma: Stropy Małro

Opis stanowiska: Wykonywanie prostych prac spawalniczych związanych z produkcją lub utrzymaniem ruchu na zakładzie, Montaż i spawanie zbrojeń budowlanych, Montaż i spawanie konstrukcji stalowych zgodnie z dokumentacją techniczną, Przygotowanie materiałów do...

27
Sty, 2025 pon

Kasjer

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrych umiejętności...