Lip 22. 2025
Miejsce pracy: Pyskowice
Firma: Urząd Miejski w Pyskowicach
Zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Wymagania inne:
Wymagania dodatkowe:1. Ukończone studia wyższe z zakresu administracji, prawa, ekonomii.2. Ukończone studia podyplomowe z zakresu wyceny i/lub zarządzania nieruchomościami, gospodarki nieruchomościami, planowania przestrzennego, rolnictwa.3. Obsługa programów LEX/Legalis.4. Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
Pyskowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 400 do 5 700 PLN
Opis wynagrodzenia:
brutto
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach