Wrz 08. 2025
Miejsce pracy: Mysłowice
Firma: Urząd Miasta MYSŁOWICE
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
3. Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie średnie lub wyższe.2. Minimum 3 - letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę (w przypadku posiadania wykształceniaśredniego).3. Biegła umiejętność obsługi stanowiska komputerowego.4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe.5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych).7. Nieposzlakowana opinia.8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw:a) kodeks postępowania administracyjnego,b) Prawo oświatowe,c) o finansowaniu zadań oświatowych,d) o samorządzie gminnym,e) Statut Miasta.4. Wymagania dodatkowe:1. Sumienność.2. Zaangażowanie w realizacji powierzonych obowiązków.3. Odpowiedzialność w podejmowanych działaniach.4. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microso Office (Word, Excel)5. Pożądane cechy charakteru1. Komunikatywność.2. Otwartość.3. Odporność na stres.4. Umiejętność pracy z zespole.5. Dobra organizacja pracy, umiejętność hierarchizacji zadań oraz analitycznego myślenia.
Mysłowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 940 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach