Paź 08. 2025

Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0710
OBOWIĄZKI:
obsługa komputera i urządzeń biurowych, segregowanie i archiwizowanie dokumentów podopiecznych, prowadzenie dokumentacji socjalnej, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, fakturr związanych z bieżącym funkcjonowaniem placówki, praca w godzinach 7.00-15.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie średnie

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Zobacz najnowsze ogłoszenia

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Mysłowice

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty...

04
Lis, 2025 wt

Młodszy specjalista ds. kosztorysowania i współpracy z podwykonawcami

Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Firma: Praca.pl

Opis stanowiska: Przygotowywanie zapytań ofertowych i analiz cenowych. Poszukiwanie nowych partnerów i dostawców usług budowlanych. Wsparcie w procesie negocjacji i zawierania umów. Tworzenie dokumentacji projektowej i materiałowej. Udział w organizacji...

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry

Firma: Bank Pocztowy S.A.

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: Bank Pocztowy S.A.

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...