Lis 01. 2025

Miejsce pracy: Zabrze

Firma: BIG CAR J. I W. KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA

BIG CAR J. I W. KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Ślusarz-monter
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/0913
OBOWIĄZKI:
prace ślusarskie, naprawa, remont wytwórni betonu, asfaltu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Ślusarz*
Wykształcenie: podstawowe


Wymagania inne:

pchęci do pracy, mile widziane doświadczenie

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i umiejętności, praca głównie w Zabrzu, możliwe wyjazdy w delegacje - teren PL (wyżywienie i zakwaterowanie po stronie pracodawcy)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Zobacz najnowsze ogłoszenia

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Mysłowice

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty...

04
Lis, 2025 wt

Młodszy specjalista ds. kosztorysowania i współpracy z podwykonawcami

Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Firma: Praca.pl

Opis stanowiska: Przygotowywanie zapytań ofertowych i analiz cenowych. Poszukiwanie nowych partnerów i dostawców usług budowlanych. Wsparcie w procesie negocjacji i zawierania umów. Tworzenie dokumentacji projektowej i materiałowej. Udział w organizacji...

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry

Firma: Bank Pocztowy S.A.

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: Bank Pocztowy S.A.

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...