Paź 29. 2024
Miejsce pracy: Chorzów
Firma: Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Aktualnie Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko:
Osoba na tym stanowisku odpowiada za wdrażanie strategii PR oraz za komunikację zewnętrzną. Na co dzień zajmuje się współpracą z dziennikarzami i lokowaniem ekspertów w mediach oraz prowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych (działanie organiczne), tworzy treści (artykuły, posty, filmy) zgodnie z wewnętrznymi zasadami komunikacji zewnętrznej.
W ramach pracy na tym stanowisku, można się także sprawdzić we współorganizacji wydarzeń lokalnych i ogólnopolskich (stacjonarnych i online).
Zatrudniona osoba będzie pracować w zgranym, kilkuosobowym, lokalnym Dziale Marketingu i PR w Chorzowie i współpracować z pozostałymi specjalistami z oddziałów szkół w całej Polsce oraz zespołem PR i zespołem ds. mediów społecznościowych w centrali.
Na tym stanowisku sprawdzi się osoba, która z łatwością nawiązuje relacje, jest komunikatywna, ma pozytywne nastawienie i lubi nowe wyzwania.
- Wdrażanie strategii PR i marketingowej.
- Obsługa biura prasowego Uniwersytetu WSB Merito w Chorzowie.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami, lokowanie ekspertów w mediach ogólnopolskich i lokalnych.
- Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych (prowadzenie profili).
- Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, blogi, newslettery, maillingi).
- Promocja i organizacja uczelnianych wydarzeń (eventy, konferencje, webinaria).
- Monitoring mediów, analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań (z wykorzystaniem Google Analytics, Brand24, Sotrender, Press Service i innych narzędzi).
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Posiadanie merytorycznej wiedzy z zakresu PR i media relations, w tym znajomość narzędzi do monitoringu mediów.
- Doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych (współtworzenie contentu, publikacja, rozwój treści w kanałach Facebook, Instagram, X, YouTube, LinkedIn).
- „Żyłka dziennikarska”, doświadczenie we współpracy z dziennikarzami oraz umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną, w tym „lekkie pióro”.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Wykształcenie wyższe.
- Umowę o pracę na pełen etat na zastępstwo do marca 2026 r.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
- Możliwość pracy hybrydowej – (1 tydzień - 3 dni w biurze/2 dni w domu; 2 tydzień - 2 dni w biurze/3 dni w domu)
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
- Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
- Nauka języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
- Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie Generali.