Lis 03. 2025

Miejsce pracy: Mysłowice

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Sprzedawca
Miejsce pracy: Mysłowice
Numer: StPr/25/0420
OBOWIĄZKI:
Obsługa klienta w sklepie odziezowym. Praca na jedną zmiane w godz. 9-21 również w dni wolne. Miejsce pracy Quick Park Mysłowice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe


Wymagania dodatkowe:

Zawód: Sprzedawca* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)


Wymagania inne:

wymagane wykształcenie min.zawodowe, mile widziane doświadczenie zawodowe oraz umiejętnosć obsługi klienta

Miejsce pracy:

Mysłowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Zobacz najnowsze ogłoszenia

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Mysłowice

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty...

04
Lis, 2025 wt

Młodszy specjalista ds. kosztorysowania i współpracy z podwykonawcami

Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Firma: Praca.pl

Opis stanowiska: Przygotowywanie zapytań ofertowych i analiz cenowych. Poszukiwanie nowych partnerów i dostawców usług budowlanych. Wsparcie w procesie negocjacji i zawierania umów. Tworzenie dokumentacji projektowej i materiałowej. Udział w organizacji...

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry

Firma: Bank Pocztowy S.A.

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...

04
Lis, 2025 wt

Doradca Klienta

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: Bank Pocztowy S.A.

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...