Wrz 12. 2024
Miejsce pracy: Piekary Śląskie
Firma: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piekarach Śląskich
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Komendy, w godzinach pracy Komendy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30,
- praca przy monitorach komputerowych powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu naturalnym/sztucznym,
- pomieszczenie zlokalizowane na II piętrze budynku,
- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,
- narzędzia pracy: telefon, komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka
Zakres zadań
- prowadzi dokumentację finansowo-księgową
- prowadzi dokumetację rozliczeniowo-płacową
- prowadzi kasę środków budżetowych
- prowadzi rozliczenie magazynów
- dekretuje, wystawia i sprawdza dowody księgowe
- obsługuje system finansowo-księgowy, w tym importuje dane do systemu bankowości elektronicznej
- obsługuje elektroniczny system obsługi ubezpieczeń społecznych
- obsługuje system elektronicznego zarzadzania dokumentacją typu EZD
- wynonuje inne czynnosci zlecone przez przełożonego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne na kierunku rachunkowość lub finansedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie
- biegła znajomość obsługi komputera (system exel, system operacyjny Windows)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań
- umiejętność obsługi systemu elektroicznego zarządzania dokumentacją typu EZD
- umiejętność obsługi systemu Progman PŁACE, FINANSE PSP, PŁATNIK
- prawo jazdy kat. B