Kwi 21. 2025

Miejsce pracy: Zawiercie

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Stażysta - docelowo inspektor w sekcji gospodarczej
Miejsce pracy: Zawiercie
Numer: StPr/25/0329
OBOWIĄZKI:
KONKURS NA STANOWISKO URZĘDNICZE stażysta - docelowo Inspektor w tworzonej Sekcji Gospodarczej.prawidłowe rejestrowanie spraw dotyczących Sekcji Gospodarczej oraz współudział w prowadzeniu sekretariatu dyrektora wraz z późniejszą archiwizacją dokumentacji w zakresie spraw powierzonych; sporządzanie dokumentacji (projektów: pism, umów, zleceń, opisów, zakresów robót i prac) dotyczących realizowanych w obiektach Sądu zakupów bieżących i inwestycyjnych; współudział w realizacji usług i robót remontowych oraz inwestycyjnych wraz z udziałem w nadzorze i odbiorze realizowanych w obiektach sądowych robót; prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z zarządzaniem nieruchomościami, w tym dotyczącej dostawy mediów oraz ich bieżącym funkcjonowaniem; realizowanie zadań z zakresu zaopatrzenia w sprzęt, urządzenia, materiały oraz dostawy lub usługi w zakresie podstawowej działalności Sekcji Gospodarczej; udział w pracach komisji oraz przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz innych prowadzonych na podstawie wewnętrznych uregulowań; dbałość o i odpowiedzialność za mienie jednostki, w tym instalacje i urządzenia zamontowane w obiektach sądowych wraz ze sporządzaniem dokumentacji w zakresie dostaw, zleceń usług serwisowych, konserwacji i napraw tych instalacji oraz urządzeń; prowadzenie w systemie ZSRK ksiąg inwentarzowych wraz z udziałem w okresowych spisach z natury majątku jednostki oraz magazynu; wykonywanie innych czynności na polecenie kierownika jednostki lub bezpośredniego przełożonego. Data rozpoczęcia zatrudnienia - po zakończonej rekrutacji. Konkurs składa się z trzech etapów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe na poziomie studiów pierwszego stopnia, preferowane wykształcenie kierunkowe; mile widziane doświadczenie zawodowe przynajmniej w jednym z ww. obszarów; bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel); wysoki poziom kultury osobistej; umiejętność pracy w zespole; samodzielność, dyspozycyjność i obowiązkowość; zdolność myślenia analitycznego; bardzo dobra organizacja pracy; odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, zaangażowanie; odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu; znajomość obowiązujących przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków służbowych (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania) , w tym w szczególności: Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; ustawy Prawo budowlane, znajomość przepisów w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; znajomość przepisów w zakresie gospodarowania mieniem Skarbu Państwa a także ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych, Rozporządzenia Regulamin urzędowania sądów powszechnych, ustawy o pracownikach sądów i prokuratury, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznychWymagania dodatkowe: znajomość struktury sądu; co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiadającym ww. wymaganiom w jednostkach sądownictwa lub prokuratury; znajomość systemu ZSRK, EZD, CSZ, itp.; kwalifikacje i uprawnienia kierunkowe, np. budowlane, techniczne, gospodarcze, itp., w tym: wiedza techniczna w zakresie instalacji zakresie instalacji niskoprądowych, alarmowych, telewizji dozorowej, kontroli dostępu itp. Znajomość ustawy Prawo budowlane; znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; znajomość przepisów w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; znajomość przepisów w zakresie gospodarowania mieniem Skarbu Państwa; preferowane wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia; prawo jazdy kat. B.Do konkursu może przystąpić każdy kto spełnia wymagania przewidziane w art. 2 pkt 1-6 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 577) tj. osoba:która ma pełną zdolność do czynności prawnych; o nieposzlakowanej opinii; która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

Miejsce pracy:

Zawiercie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Zobacz najnowsze ogłoszenia

12
Maj, 2025 pon

Pracownik Produkcji

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Firma: Roca Polska

Jeżeli posiadasz: Gotowość do pracy na produkcji, Zdolność szybkiego uczenia się, Umiejętność pracy w zespole. To my nauczymy Cię: Obsługi maszyn i urządzeń, Obsługi linii produkcyjnych, Potrzebnych przepisów i norm, Nowych technologii,

12
Maj, 2025 pon

Magister Farmacji

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Firma: Gemini Polska Sp. z o.o.

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu ile...

12
Maj, 2025 pon

Magazynier

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Firma: ERG S.A.

Obowiązki: Obsługa procesów załadunku i rozładunku towarów. Przygotowywanie przesyłek do wysyłki. Odbiór produktów z linii produkcyjnej. Wymagania: Uprawnienia na wózki widłowe UDT. Zaawansowane umiejętności obsługi wózka widłowego. Co najmniej 2...

11
Maj, 2025 nie

Pracownik Działu Mięso (rozbieracz / wykrawacz)

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Firma: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Nasze wymagania...